JAK SKUTECZNIE promowac Barmix
16
wrz.

Jak reklamować Barmix tuż po zakupie?

Wyobraż sobie, że jesteś już właścicielem Barmixu, automatycznego barmana. Chcesz wynajmować urządzenie i na tym oczywiście zarabiać.
Co powinieneś zrobić, aby Twój biznes okazał się strzałem w dziesiątkę?
Na początek podejmij działania, aby o Barmixie było głośno. Zacznij od reklamy.

Barmix Targi Ślubne

Najlepiej reklamuj produkt na kilku płaszczyznach. Weź pod uwagę promocję Barmixu na targach ślubnych i poprzez Facebook. To dwie drogi, którymi warto podążać i wspierać je innymi działaniami (e-mailing, spotkania face to face i spotkania on-line, czy rozmowy telefoniczne).

            Wolicie stwierdzenie: “Reklama jest dźwignią handlu” czy “Dobry produkt reklamy nie potrzebuje”? Cokolwiek wybierzecie, zapewne zgodzicie się, że w dzisiejszych czasach (kiedy konkurencja jest olbrzymia na rynku) nie sposób nie promować swojego produktu, licząc, że i tak ktoś go zauważy, a potem dokona zakupu. Wbrew różnym teoriom warto podążać z duchem czasu i… zainwestować w reklamę. Skutecznym sposobem, aby Barmix zaistniał w świadomości ogółu, jest jego promocja, zwłaszcza podczas targów ślubnych (docieramy wówczas do konkretnej grupy docelowej i budujemy świadomość marki), jak i skuteczna reklama w internecie (takie działanie przynosi zaskakująco dobre rezultaty).

Barmix Targi Ślubne 2

Targi ślubne furtką do zdobycia klientów

            Targi ślubne to wielkie pole do popisu i możliwość nawiązania kontaktów biznesowych. Stanowisko prezentujące Barmix za każdym razem budzi zaciekawienie – automatyczny barman to wciąż nowość na rynku weselnym, a poza tym odwiedzający oczekują, że będą mogli sami sprawdzić działanie Barmixu. To jeszcze bardziej podkręca zainteresowanie i zachęca docelowo do wykupienia usługi.  – Zdarza się, że na targach ślubnych nasi klienci podpisują swoje pierwsze umowy, nawet 10 umów podczas jednych targów. Dodatkowo w kalendarzu zapisują sobie średnio około 20 kontaktów do osób, które deklarują chęć wynajmu Barmixu. Te osoby potrzebują jednak trochę więcej czasu na przemyślenie decyzji o wynajmie. To jednak daje nadzieję na przyszłość – mówi Sebastian Składny, prezes Zarządu Barmix Sp. z o.o.

            Co ciekawe, przedstawiciele Barmixu nie zostawiają swoich klientów na pastwę losu, tylko aktywnie pomagają im w promocji. W swojej ofercie proponują np. zestaw targi ślubne, dzięki któremu reklamowane stanowisko lepiej się prezentuje. W skład takiego zestawu wchodzą: roll up z danymi firmy, hasłami i zdjęciami Barmixu, 100 sztuk ulotek na temat zasad wypożyczenia Barmixu, 8 menu do prezentacji automatycznego barmana i 20 sztuk smyczy z nazwą produktu.

Skuteczna reklama przyciąga na Facebooku

            Z kolei na Facebooku warto założyć fanpage i poprzez płatną reklamę docierać do par młodych lub innego rodzaju klientów np. przedstawiciele hoteli, czy restauracji.
– My jako firma Barmix chętnie świadczymy pomoc w pozyskiwaniu klientów. Mamy program Barmix, gdzie za 299 zł netto nasz Partner pojawia się na naszej mapie Barmix / wynajem oznaczony kolorem pomarańczowym. Jeżeli przyjdzie jakiekolwiek zapytanie z okolicy jego miejsca zamieszkania, to do niego przekierowujemy kontakt. To wielkie wsparcie z naszej strony.– słyszymy w Barmixie Sp. z o.o.

            To nie jedyne zalety promocji naszego produktu poprzez Facebook. – Blisko miejsca zamieszkania naszego partnera biznesowego włączamy także płatną reklamę, żeby pozyskiwać dla niego jeszcze więcej klientów. Takimi działaniami zajmuje się u nas profesjonalna agencja marketingowa. Mamy dobrze ustaloną grupę docelową i targetujemy do faktycznie zainteresowanych osób. To procentuje w biznesie – dodaje Sebastian Składny.

            Warto dodać również to, że w programie Barmix Partner klient otrzymuje: indywidualnego doradcę biznesowego, materiały Barmix w wersji video i graficzne, umowę pod wynajem, landing page dla pary młodej, poradniki marketingowe oraz pliki .psd do edycji.